Vem är hon?

Brukar ofta, när jag tittar på tv speciellt, tänka på personer som jag av någon anledning stör mig på och som jag gärna skulle skriva om här i bloggen just för att få skriva av mig. Men ganska snabbt kommer jag på att det är riktigt elakt att skriva om någon på det sättet, även om det är en offentlig person. Många googlar väl sig själva och om jag då sitter och skriver att jag spyr på frissyren som hallåan har så blir den personen nog inte så glad... Någon som fattar vem jag menar förresten?

Fast Kissie får man väl uttrycka sig om? Kissie är ju inte en riktig person. Stör mig så mycket på henne, men kanske mest på henne bror. De verkar ju helt pucko båda två. Förut kunde jag gå in på Kissies blogg och småle åt alla som störde sig så mycket på henne, för då kände jag verkligen ironin i hennes blogg. Nu är hon bara jättesmall (går det att retushera så att man ser sådär sjukligt smal ut? :S) med enorma bröst. Det känns liksom inte som att skillnaden mellan Kissie och Alexandra är lika stor som förut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0