Jag såg ju Black swan igår

Heeeej! Måste bara berätta att Black swan var grym! Både grymt obehaglig och grymt bra. Hade ingen aning om var det var för film förutom att den handlade om en ballerina och så var jag dessutom grymt skeptiskt till att den skulle vara bra eftersom att alla i världen har sagt att den är bra, och då måste jag ställa mig lite emot. Men nej, jag förstår absolut varför alla sagt att den är bra. Natalie Portman är helt klart värd sin oscar :)

Som sagt var den väldigt obehaglig och jag satt hela tiden och väntade på att något skulle hända. Malin, som var min biodate, hoppade till flera gånger. Det var jättekul!

Black swan, se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0