Söndag

Goddagens ;) Jag jobbar idag men det är faktiskt rätt skönt. Gör inget att det är soligt ute för jag var ju ute och gick jättelänge igår så idag hade jag säkert bara legat inne ochhalvsovit, hehe. Det är väldigt skönt att jobba helg faktiskt för det är så lugnt och man kan fixa sånt som man annars inte hinner :)

Just nu känns det som att jag har gjort allt så jag ska kolla på lite tv som jag missat under veckan :P Försöker även lista ut om det är något fel på mitt knä som jag ramlade på i somras. Det var svullet ett bra tag efteråt och stod jag på knä så gjorde det så ont att jag var tvungen att skrika aj. Nu gör det inte så värst ont längre men nuddar jag på ett ställe känns det konstigt ibland. Hmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0