Hick

Oh herregud. Jag har hickat över en timme nu. Inte speciellt roligt och dessutom låter mina hickningar jättekonstigt :P

Jaja, idag har jag städat. Pappa fyller nämligen år, Grattis pappa ♥, och jag känner verkligen inte för att åka iväg för att stresshandla en present. Därför tänkte jag att jag kunde städa riktigt nogrannt och fixa lite med tvätten istället :) Ska se om jag hittar någon present en annan dag, men idag kände jag verkligen inte för att åka iväg.

Nu ska jag bara torka av lampan i vardagsrummet, sen är det skinande rent ;) Kanske tar jag mig ut och springer. Måste ju ändå duscha sen så då kan jag lika gärna bli lite äckligare, höhö.

Förresten, tack bloggen! Så fort jag började skriva så försvann hickan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0