Värdinna för dagen

Tjenixen! Idag är jag korridorsvärdinna här på jobbet (eftersom att de bygger om och vi tar in patienterna en annan väg ska jag visa vägen för de som ser förvirrade ut och dessutom ha koll på ultraljuden) fast just nu gör jag det jag gör i vanliga fall. Lotta ringde strax efter 8 imorse och frågade om jag kunde komma och jobba. Som tur var hade jag precis vaknat då så jag lät inte efter i telefon :P Det blev lite stressigt till bussen eftersom att den bara går 1 gång/h men jag hann, och jag fick med mig allt också :D

Efter jobbet ska jag träna men jag kanske hinner hem mellan. Pontus glömde nämligen sina träningssaker hemma och om han ska hem och hämta dem efter skolan kan jag lika gärna åka hem ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0