Imorgon är det lördag...

Och då ska jag jobba 11-16. Jag är helt övertygad om att det kommer bli väldigt lugnt för jag är bara där för att vara lite stöd för nya Julia men hon är så duktigt så det enda jag ska visa är hur man gör när man öppnar kassan på lördagar. Sen får jag väl springa runt och ladda inför eftermiddagen då jag ska fika med Ämäli :) Vi ska mötas fyra i slussen (jag går lite tidigare från jobbet).
Innan jag lägger mig kan jag säga att min hosta har varit riktigt jobbig ikväll. Och imorse, då lät halsen inte glad. Nej, nu sover vi! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Sv: Haha okej. Han kör samma gamla grej varje år säkert :P

2010-10-16 @ 08:59:02
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0