På våffeldagen blir det muffins

Hejsan hoppsan :) Känns som att det här är en riktigt bra dag. Allt bara flyter på, ingenting går fel.

Första gången på länge, när bussen är i tid, som jag har suttit och väntat på den i mer än 3 min. Annars är jag vid hållplatsen kanske 1 min innan bussen går, oftast.

Det känns som att jag har koll idag helt enkelt :D Kanske inte så att jag är världens virrigaste person i vanliga fall men det är ju nästan alltid som det är nått som strular på jobbet t.ex. Inte nädvändigtvis för att jag är virrig såklart. Men ja. FLYT.

Idag är det ju våffeldagen men i brist på tid så blev det supersnygga och goda muffins till fikat nyss. Lotta hade köpt 3 smaker: vanliga muffins, blåbär och choklad. Det fick bli blåbär för min del. Gottigottgott! :)

Nu ska jag alldeles strax gå hem. Puuuussssss

Kommentarer
Postat av: sandra ♥

sv: ok vad härligt:D

jag mår finfint tack !

2010-03-25 @ 17:44:46
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: åh okej, då förstår jag! :D

den blev ju grym! önskar att jag själv var så duktig på att rita..

2010-03-25 @ 19:13:34
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0