Jenny och Malin på facebook

Vi pratade lite om vad vi tycker om folk som dissar lördagar och det slutade såhär:

Jenny: mm!!! grr. ett argt grr. ett morr

Malin:hahha. jag som trodde att du raggade på mig *besviken*

Jenny: haha, vi får se i Afrika :P:P håll öronen öppna för lite grr

Malin:
olala!

Jenny: försök dock att skilja på ett jenny-grr och ett lejon-grrrr. för ditt eget bästa

Malin:
lejon: ggrrr!!! malin: åh, det är jenny som grrar, jag kommer!

Jenny: haha o lejonet ba: LÄTTLURAD

Malin:
och sen så våldtar den mig!

Jenny: that's hot... or not

Malin:
mer not tror jag

Kommentarer
Postat av: ceelinee<3

nu är fototävlingen uppe på bloggen, du är nummer 4, mer info står på bloggen :)

2009-09-21 @ 17:50:33
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0