Håll tummarna för att det inte är nått fel på maten

Igår när jag kom hem från gymmet fick jag jätteont i magen, mådde dåligt och blev sådär äckligt kallsvettig. Det måste ha varit nånting jag ätit och det enda jag kan komma på att det kan vara är middagen som jag åt vid 17 igår. Det var nån sån där färdigmat i en liten låda. Den var väldigt god så jag sparade lite att ha till matlåda idag.

Är lite rädd för att jag ska bli sådär dålig igen nu när jag ätit. Vill inte bli sjuk på jobbet.

Just nu mår jag lite illa. Kanske har min hunger (som jag konstigt nog inte märkt av) övergått till illamående. Kan annars vara svininfluensan, en mild variant.

Aja, tror jag blir avlöst för lunch nu. Hejdoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0