Beach 09 med Tomas Di Leva

Hej! Ahhh vad varmt det är. Har legat vid Sandan (bästa badstället där jag bor) med Sofia och mamma hela dagen. Jag och Sofia kom dit strax innan 10 och nu kommer jag hem. Det är nått fel med mig den här sommaren.. jag får typ massa färg känns det som. Jag känner mig i alla fall inte sådär likblek och jag ser mycket fler personer som är blekare än mig än som är brunare. Men nog om det. Nu ska ni få höra det coolaste som finns! ;) 

När vi ligger där och solar hör vi hur de som ligger brevid säger hej till någon. Jag känner igen den där rösten, tänker jag. Så tittar jag upp, och 10 meter ifrån mig står Tomas Di Leva med utsläppt mörkt hår (färgar han det eller är det bara sådär snyggt naturligt?), lila långklänning och stora solglasögon! Han hade med sig sin son Cosmo också.

Det är faktiskt rätt cool att självaste Tomas Di Leva bor här och badar i samma sjö som är min favoritsjö! Ännu coolare är det att se någon i lila långklänning, mitt i skogen, när det är typ 30 grader varmt. Han är så söt! :D

Jag och Sofia skojade lite i början av dan om att vi skulle spana efter honom, för vi vet ju att han badar där och har sett honom förut... Men the man himself hittade oss.

Strax innan vi skulle gå ser vi att han också går, men då såg han lite annorlunda ut. Då var håret blött och uppsatt i en hästsvans och han hade på sig en vit t-shirt och rödblommiga badbyxor. Såg nästan normal ut med andra ord.


 

Kommentarer
Postat av: Sofia herself!

Hihi ^^ vad snyggt att han matchar med foppatofflor på bilden också ;P



Ja, jag såg att du fick färg, Jenny! Jag också, litet grand i alla fall :P



Sandan är inte helt fel!

2009-07-10 @ 03:47:46
URL: http://sss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0