Suck

Vilken upptäckt! Mitt hår är inte spikrakt om jag låter det självtorka...

Efter frukosten tog jag världens längsta bad, hade håret i inpackning typ superlänge också. Sen dess har jag arbetat med djävulens skapelse: porjektarbetet. Det roliga är att det är prov på religion imorn och jag har inte läst igenom det där häftet än. Kom på det för en stund sedan att jag kanske behöver göra det snart. Men först ska det här projekthelvettet skickas in...

Vänta, nu började min mobil spela en jättebra låt... har nog lite tid för att sysselsätta mig med att lyssna på musik ändå. hihi ;)

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Vad kan det vara för låt? <33

2009-02-04 @ 20:20:41
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0