Wihooo

Jag överlevde det där satans talet. Och det gick till och med bra. Ibland tycker jag faktiskt att det är kul att stå där framme och prata. Förstår inte hur det har kunnat bli så, innan jag kom till gymnasiet så kunde jag inte stå framför hela klassen utan att halvsvimma. Jag älskar gymnasiet... Nä nu ska vi inte ta i.

Tänkte bara att jag skulle berätta det för de senaste dagarna har varit så jobbiga. Äckligt väder, inte hunnit sova och så det här talet. Plus att jag har varit hungrig hela tiden, sådär hemskt hungrig och det spelar ingen roll vad eller hur mycket man äter, man är hungrig ändå. Jag har inte hunnit, velat eller orkat gå ut och gå/springa i regnet. Det betyder viktuppgång. Men nu har tydligen Sandra och jag kommit överens om att börja träna på gym och köra lite pass och så. Jag hoppas att jag inte backar ur nu med en av mina vanliga ursäkter som att jag inte orkar eller inte hinner pga av skolan. Man ska bara ta tag i saker på en gång, annars blir det nästan aldrig av!

Fast jag har börjat äta fiberhavregrynsgröt på morgonen, det är ju iaf ett steg i rätt riktning.


Electra. Längtar tills det kommer en sån där vacker höstdag utan regn. Och så skulle det inte vara fel om någon vill vara snäll o låna mig en hund, det blir så roligt att gå ut och gå då. Den som lånar ut hunden kan ju till och med få följa med vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0