Lycka är den bästa medicinen

Inatt kommer jag att sova gott. Jag sover alltid bra konstigt nog, somnar på en minut och sover tills det att jag är utvilad. Men inatt kommer jag att sova bättre, om det nu går.

Det här svenskaarbetet har varit så otroligt jobbigt. Och inte nog med det så har det varit annat som rör skolan som man behövt tänka på samtidigt. Så jag kom inte igång med skrivandet förrän nu igår.

Nu är jag klar, allt är noga genomläst. Innehållsförteckningen ser helt okej ut och framsidan... inte så pjåkig. Haha, nä så bra är det inte. Har ju skrivit det på två dagar, läst igenom det en gång. Men det får duga. Jag orkar inte mer, vill bara bli av med det här.

Sannerligen går världen under om jag inte får mvg, men vad kan jag göra åt det nu? Ingenting. Och hade jag kunnat jobba bättre? Tveksamt. Och visst är inte livet förstört om jag inte får mvg i svenskaC? Hoppas inte det.

Jag har varit så stressad att jag inte har borstat tänderna idag, och igårkväll tvättade jag inte av mig sminket. Jag har gått runt i nattlinne hela dagen och mitt golv är fullt med kläder, papper och framförallt böcker.

Men nu känner jag mig ganska lugn. Tänk att det gick ändå, det trodde jag inte.

Imorgon har jag sovmorgon och första lektionen ska vi se på en teater i nacka aula. Dagen fortsätter med religion och sedan paneldiskussion om teatern. En dag utan stress för min del.


Det kallas lycka

Kommentarer
Postat av: christine

du får skicka bilderna till mig när jag är inne på msn! :P

2008-10-13 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0