Bondejenny

När jag kom hem städade jag hos de 3 inneboende i våran lekstuga. Kaninerna alltså. De älskar verkligen den där lekstugan. Vi har en utebur som är kanske 5 m från lekstugan, och när man ska släppa in dem från uteburen in till lekstugan så kan man låta dem springa själva dit, för de springer hellre in där än rymmer. Lite gulligt faktiskt :)

När jag hade städat där så plockade jag undan lite grejer på tomten. Kaninernas transportbur och hopphinder + lite andra småsaker. Såg ut som en bonde tror jag. Eftersom att min lillebror är allergisk måste man ju ha speciella kläder hos kaninerna och då väljer man såklart inte några fina kläder utan letar igenom garderoben efter det fulaste man har. Addera gummistövlar och jag som går runt i det där och lyfter massa säckar. Då har ni något som liknar en bonde.


Flingan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0