Tjockis

Min mättnadskänsla och hungerkänsla känns likadant. Eller så blir jag aldrig mätt?

Btw så bakade jag en kladdkaka förut. Gjorde dubbel sats för sandra tipsade mig om att den blir kladdigare då. Så vi får väl se om den blir det, annars är jag nog helt misslyckad när det gäller kladdkakor ;P

Funderar på om jag skulle ta en promenad eller något nu. Jag vill inte vara tjock.. fast det går inte att gå ner i vikt. Det spelar ingen roll hur mkt jag rör mig, eller om jag slutar äta godis. Det går bara inte. Jag tror att min kropp har ställt in sig på en vikt. Inte kul alls.

Hmm funderar på om jag skulle ta och sluta äta godis o så. Kladdkaka och andra bakade saker får man ju äta. Men godis, det kan jag ju ge upp. Inte ens gott. Förutom i skolan på håltimmarna...


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, samma här. Det spelar ingen roll om jag tränar 4 ggr/vecka och äter supernyttigt, eller om jag inte tränar alls och trycker i mig donken-mat. Jag går varken ner eller upp i vikt. Rätt sjukt egentligen.

2008-11-03 @ 21:30:54
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0