Spring i bena

Varit ute hela dagen och suttit o solat av och till.

Nu är min lillasyster hemma från ridningen och hon tackade ja när jag frågade om hon ville med mig ut och springa! Jippie! Hon har sagt att hon ska träna jättemkt på sommarlovet, så nu tänkte jag värma upp henne inför det:P

Får se vart vi springer, jag är lite trött på den vägen som jag alltid tar på mina rundor. Men ett som är säkert är att vi springer i skogen, jag springer helst där det är lite folk eller inget folk alls. Har dock sprungit med lillebror längs ältavägen i vintras och där kör ju massa bilar. Konstigt nog överlevde jag det.

Nu ska jag byta om till något snygg springoutfit (;P) och sen när vi kommer tillbaka blir det väl middag ganska snabbt. Ikväll tänkte jag och syrran spela något tvspel och om vi känner att vi orkar tänkte vi kolla på sagan om ringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0