Bildbevis på första doppet

Ja, det behövdes bildbevis tyckte jag. Så här kommer bilder, från hela dagen. Skulle självklart bevisa att jag badade och inte att dagen, i sig, existerade :P

Plankorna som man måste gå på för att komma
igenom kärret.


Håller på att ramla i?


1,2,3...


Kolla jag simmande till och med ;)


Precis innan jag skulle doppa huvudet :P


Sen åt vi honungsmelon...


Lite innan halv 5 lämnade vi sjön...


Sen var det bara 10 min promenad hem :)


Och hur var vattnet?
Kallt såklart, men det är det ju på sommaren också. Var faktiskt inte svårt att komma i, men när jag väl var i ville jag upp igen ganska snabbt. Som tur var var det varmt i luften så man frös inte alls :D Doppade mig en gång till precis innan vi skulle gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0