Vilken härlig dag, tralalala tralalala lalala

Idag är det rätt så fint väder faktiskt :) Jag åkte till pappa igår föresten. Det var bara vi hemma och jag ville inte att han skulle sitta alldeles ensam nere medan jag satt vid datorn i mitt rum, så jag gick ner och höll honom sällskap. Eftersom att han kollade på fotboll fick jag också göra det, så jag såg en hel match :P Österrike - Polen. Det var kul i slutet när Österrike satte straffen, och alla polare (shit, vad kallar man de som kommer från Polen? Haha polacker ju. Hur kan jag glömma det?) blev ledsna. Under hela matchen hade ju österrikarna sprungit runt och sett helt bedrövade ut :P

Inatt kom min lillebror hem från Grekland. Nu är alla superbruna. Vad ska jag ta mig till?
Jag kan bli brun, men inte i Sverige. Behöver stark sol för att min hud ska börja tänka brunt.

Om jag kunde bli brun så skulle jag vara superglad på sommaren. Om jag gick runt och sa detta till folk skulle de säkert säga att jag inte alls skulle det, typ som: pengar gör dig inte lycklig, inte en brun kropp heller. Men oj oj oj vad det inte stämmer. Går ju runt och tänker på det 24/7, nästan. Om jag slapp tänka på det skulle det väl säkert komma upp andra saker att tänka på, men det kanske skulle vara roliga saker? :P

Jaja, idag är det fredag den 13. Undrar vad jag kommer råka ut för. Eller roligare: vad som kommer hända alla andra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0