Ingen sömn under "Recident evil"

Sov 3 timmar i eftermiddags och orkade inte göra ngn svenska, men det blir imorgon det. Den här helgen har jag ingen ångest för att jag inte gör något, jag vill nämligen bara äta godis och se på tv. Självklart göra svenskan också.

Nu på kvällen har jag sett "Recident evil" med brorsan. Den var rätt bra, gick att hålla sig vaken :D Men nu måste man ju se fortsättningen så jag hoppas filmerna går på tv snart.
En sak jag tycker är dåligt är att gubben som pratar precis efter filmen säger att "äventyret slutar inte här" men kan han då inte upplysa om när de visar nästa film? Det skulle ju vara riktigt dumt om de bara visar ettan liksom :/

Nu ska jag soooova, mina ögon är helt slut, bara jag blundar så somnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0