...fast bara 4 veckor kvar

Om fyra veckor sitter jag här med en massa godis, förhoppningsvis med markisen nervevad till max vilket betyder en skinande sol på en klarblå himmel. Ja bra väder! Hundvakt och massa lååååååååååånga promenader. Förlänger känslan av långa med många å:n.

Och imorgon är helvettesjävlafanskapet till debattinlägg klart. Jag har inte kommit någonstans. Jag har ingen åsikt om detta förbaskade ämne! Och jag hatar samhällskunskap! Block i min hjärna. Den har bestämt sig för att det inte går och kan inte ändra sig. Jag lovar att jag inte kommer någonvart och jag är såååååååå arg och älskar att använda många å:n.

image163

Kommentarer
Postat av: jennifer

skulle inte banga på din godis påse haha:)

2008-01-31 @ 22:12:46
URL: http://jejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0