3 par jeans

Idag vaknade jag 2 av att mamma kom in i mitt rum. Egentligen tycker jag att det är lite konstigt att jag måste sova 12 timmar för att bli pigg när jag har sovit så länge nästan varje natt i 2 veckor :O

När jag ätit frukost duschade jag och sedan skurade jag badkaret och handfatet. Efter det var det tid att börja med middagen som jag hjälpte mamma med. Jag putsade fläskfilén och stekte den lite innan den skulle in i ugnen :)

Klockan 18:45 åkte jag mamma och Pontus till Weekday. De stängde klockan 20 så vi var typ ensamma i affären. Jag fick med 3 par jeans för bara 1000 kr. Ett par var nämligen på rea :D Det roliga var också att det bara var ett par som var riktigt mörka, de andra var jätteljusa och återstående var ett mellanting. Det var coolt :P

Nu ska jag snart lägga mig så att jag orkar kliva upp imorgon, ska till husdjursmässan men vet inte riktigt när vi ska åka. Sedan ska jag leka med Malin om inte hon följer med och leker med djur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0