Blodsocker: 7,8

Godmorgon godmorgon.

Ack ack, min mobil är dum. Mamma hade tydligen ringt igår, 2 gånger, och sagt att hon kunde hämta mig 8 istället. Hade 2 röstmeddelanden men inga missade samtal, så jag tänkte att det var lite konstigt att ingen hade ringt men att jag endå hade röstmeddelanden. Kollade inte på en gång och sedan glömde jag.

Men men, jag gick upp 06:30, försov mig alltså lite. Hann dock att duscha, sminka mig och fixa allt annat på den tiden. Nu ser jag ut som vanliga Jenny :)

Jag är superhungrig, det är jag alltid på morgonen. Det dröjer typ 2 h tills jag får äta :(

Senare kommer en update på doktorsbesöket, min doktor tar alltid upp de trevligaste samtallsämnena. En gång pratade han om Steglitserna som åt på hans fågelord utanför köksfönstret. För 2 gånger sedan kom vi in på ämnet kakor och han skrev ner sin mormors kakrecept på ett papper så att jag kunde baka.

Nu håller jag på att dö av hunger. Mår inte bra iaf.

Heejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0