Göra en Zlatan kanske?

mhm.

I suck. Om du inte redan visste det så vet du det nu. Imorn kommer jag säkert sitta å gråta hela dan p.g.a. att jag känner en enorm stress över historian. Ja jag känner pressen.

Kanske är det dags att göra en Zlatan, eller vad säger ni?
Men funkar det. ^Jag ser mig själv klara historiaredovisningen. Bla bla bla.^
Känner jag mig lugnare nu kanske? Nej, just det!
Saker ska ju funka, annars skulle man ju inte ha saker!
Om jag blundar då :/ Nej, inte då heller.
Om jag använder händerna å gör de aktiva i min syn. Nix!

Zlatan kanske inte funkar just nu helt enkelt :( dumma han!
Usch på han. Han kan sätta sig å dricka kaffe utan kaffepulver!

image2
Kaffe med kaffepulver i, men utan skulle det vara annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0