Ingen skola.

När jag vaknade imorse av min väckarklocka var kl kvart över 8. Eller det var inte den riktiga väckarklockan som väckte mig, för den slutade ringa vid 7.55. Jag hade dessutom ställt min radio så att den skulle ringa kl 8.00. Men glömde sätta den på ringning. Min inre väckarklocka måste det ha varit.

Varför stressa till bussen tänkte jag. Men jag ville ju se klart Blood Diamond på samhällskunskapen. Fast det är svårt att gå upp och skynda till skolan när man har en lektion som man dessutom inte är tvungen att gå till (fritt arbete). Och vi såg på film också, så inte hade vi jobbat så värst mycket ändå. Det var svårt att gå upp.

Jag sov istället till 12, vilket var skönt. Såg att det var värsta dimman ute och tänkte att jag inte orkar springa idag. Men jag har ju lovat mig själv det! Men jag har svårt att se mig själv i träningskläder en dag som denna.

Nu ska jag titta på mysteriet på greveholm. Snart tröttnar jag kanske :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Du missade något. Jävlar vad bra den var!

2007-10-25 @ 15:29:42
URL: http://www.killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0