Önsketanke

Jag satte mig ner vid datorn efter frukosten. På msn såg jag att Victorias Secrets visningen har varit. En av årets höjdpunkter. Gillar verkligen att titta på den när den sänds på TV någon månad efteråt. Stämningen är jätteskön. Musiken och underkläderna är asbra.

 Undrar när TV3 sänder den. Då kommer jag garanterat sitta som fastklistrad framför burken.

 Förra året tittade jag till och med på reprisen. Och då var jag lite spontan och gjorde guldslingor i håret efteråt. Man blir ju smått avundsjuk på hur dessa kvinnor ser ut. Och jag tänker iaf att de måste leva de perfekta liven. För hur skönt borde det inte vara att se perfekt ut? Jag vet ju själv hur bra man mår när man känner sig snygg. Då fungerar allt annat också känns det som. Men jag vet såklart att det inte är så de har det, alla modellerna, dock är det något som jag tänker på när jag sitter och tittar.

Man har ju sett bilder på dem utan smink, och när man ser dem på TV är de ju inte översminkade. De är ju modeller, och modeller ska vara snygga utan kladd i ansiktet. Det där var jag bara tvungen att skriva eftersom att det säkert är någon som tänker att jag borde fatta att de är så mycket sminkade och inte alls ser perfekta ut.

 Jag vet iaf att jag skulle må bra om jag såg ut som t.ex. Adriana Lima. Det är iaf vad jag tänker när jag sitter här, men annat skulle det såklart vara om jag var hon (önsketanke).

image72


Kommentarer
Postat av: Mona

så fina underkläder :)

2007-11-17 @ 21:10:44
URL: http://mmonaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0