Sista fredagen innan lovet :)

Och så var det visst fredag igen.

Idag är jag lite konstig. När jag kom hem gjorde jag nämligen iordning två mackor och sen satte jag mig ner och åt. Då jag tror att jag har ätit upp min första macka ska jag ta den andra, men det visar sig att jag redan har ätit upp båda. Jag blev förvirrad.

I skolan var min hals dum mot mig. Har haft hosta nu ett tag nu och det är jobbigt. När jag andas så måste luften upp på en gång och därför hostar jag väl. Det är jobbigt att hosta luft, och vid varje andetag vill man hosta, men skulle man göra det ser det ju konstigt ut. Istället får man sitta och känna hur lungorna eller halsen inte får upp luften tillräckligt fort, lungorna pressar ihop sig vilket gör att mina axlar åker upp och ner lite då och då. Varför gillar inte mina lungor luften?

Vi fick tillbaka vårt matteprov och det var inge kul. Malin förundrades över hur jag kunde låta bli att titta på mitt betyg. Haha, ja förklaringen är väl att jag inte vill börja gråta över ett IG i skolan. Hmm, undrar om jag skulle gråta över ett IG. Men men, betyget blev VG+ såg jag när jag kom hem. Man kan verkligen säga att jag bättrat mig under matte B. Matte A var det nära IG på varje prov nästan.

:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jenny, Jenny, Jenny... suck.. När ska du börja tro på mitt omdömme? Jag ska att det inte fanns någon chans att du skulle få IG, och att det antagligen gick väldigt bra. Hade jag inte rätt? 1 poäng ifrån MVG?! Nästa gång vill jag se att du tittar på provet på en gång med ett stort förväntansfullt leende på läpparna! (Annars slår jag dig....!) ;)

2007-12-16 @ 15:51:16
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0