Julhandling och jättemätt

Jag har faktiskt lyckats få ihop alla julklappar som jag tänkte köpa nu, men imorgon ska jag leta efter något till f & f eftersom jag ändå har planerat att julhandla med Christine. Om jag har pengar kvar och hittar något fint så ska jag köpa, annars så är jag jättesugen på att köpa julpynt till mig så att mitt rum blir juligt. Har bara en julstjärna vilket inte är så mkt jul.

Malin och jag fikade på John Chris, Malin köpte en kladdkaka som hon absolut skulle äta upp. Själv köpte jag en bananchoklad muffin men har mer än halva kvar. Den ligger inlindad i servetter & väntar på att bli uppäten.

På bussen hemåt träffade jag Amanda och vi kom överens om att ses nån gång i jul. Får hoppas att hon ringer bara för jag har inga "gamla" nummer kvar på min mobil eftersom de inte gick att föra över när jag bytte till den jag har nu.

Jag skulle behöva mer pengar eftersom jag ska köpa något till Malin, vill ha julpynt till mitt rum och ska ha pengar över till fika med Emelie på lördag. Har runt 200 nu och om jag snålar på fika så ska de ju gå bra. Ska göra mitt bästa! :P Kan ju alltid spara min muffin ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0