Hem till farmor i helgen

Tjingeling! Den här dagen har gått snabbt :) Min farmor kommer och hämtar mig efter jobbet och så ska jag hem till henne och sova där iallafall en natt, får se om det blir två. Känns dumt att åka hem imorgon för då hinner man ju nästan inte umgås.

Det känns som att mina minnen från när jag är liten är ganska suddiga, jag har iallafall inte så många starka minnen. Vissa kan ju säga utan att behöva tänka efter att de kommer ihåg när de var jättesmå och satt med sina syskon och lekte och så sa någon något speciellt osv. Så duktig är inte jag.

Men jag kommer ihåg att jag med hos farmor och farfar väldigt mycket när jag var liten. Jag sov över där väldigt ofta, följde gärna med dem när de skulle träffa släkten i Falun och Köping och så fick jag åka på långa resor med dem också ♥ När jag sov över där utan några syskon, och kanske även när något att mina yngre syskon var med, så kommer jag ihåg att farfar la sig tidigare än mig och farmor. Sen kunde farmor och jag sitta uppe länge, för båda var vi riktiga nattugglor, och titta på tv, ofta gamla Bond-filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0