Hur trött?

Jättetrött! På bara några minuter gick jag från att vara pigg till att känna mig helt slut. Puh!

Fasen måste äta kräftor. Har i kylskåpet och äter jag dem inte snart dör dem. Älskar kräftor så jag får väl piggna till lite och ha kräftskiva för mig själv :)

Imorgon skulle jag egentligen ha varit ledig men nu får jag jobba eftersom att Helena kände sig sjuk idag. Jobb = pengar. Har typ blivit besatt av pengar sen några månader tillbaka. Som alla andra gillar jag att ha pengar, men jag sparar inte till någonting, vill bara ha pengar ifall jag skulle behöva dem sedan. Som en trygghet liksom. Älskar att spara och se hur kontot blir gladare och gladare. Hittar jag något jag vill ha så köper jag det oftast, tänker dock igenom mina köp väldigt noga, men det är inte ofta jag känner att jag behöver något så det går inte åt så mycket pengar :) Har alltid varit en riktig sparare och som jag sa för några dagar sedan så har jag inte världens bästa minne men en sak som jag kommer ihåg från när jag var liten handlar om att min lillebror köpte en skinnjacka för 700 kr. Fattar inte att det är sant för han var väldigt liten! Till och med jag var liten... Vi hade iallafall fått pengar och då skulle han självklart köpa något, och så köpte han en skinnjacka. Den var ju fin men han använde den aldrig och jag var jättesur över att den bara hände i garderoben, haha.

Aja kände bara att jag måste få det sagt för tänker på pengar så mycket. Älskar känslan av att det kommer in pengar på kontot, bara för pengarnas skull. Kär i siffror ♥ Psykfall...

Sådär nu har jag berättat om hur trött jag är, att jag måste äta kräftor och om min stora kärlek. Nu får det räcka med text i det här inlägget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0