Spontantoning av håret

Ja det blev lite spontant. Gjorde slingor och klippte mig i början av sommaren och det blev rätt snyggt (förutom att frissören typ inte klippte upp mitt hår och det liksom är ouppklippt och jag hatar det! Dock blev det ju hundra gånger finare än det var innan klippningen så lite cred ska hon ha ändå). Men med tiden tycker jag att de blonda och lite mer röda slingorna blivit mer gula eller orangea och dessutom är det ju lite utväxt också. Hur som, jag stod inte ut längre! Tänkte åka iväg och klippa mig men hittade ingen lucka i mitt väldigt upptagna liv, och när jag jobbade idag kände jag bara att: nej när jag kommer hem letar jag upp hårfärg och färgar håret, det spelar ingen roll hur det blir bara jag slipper lida som jag gör nu!
Kanske hade jag bara en dålig hårdag idag men jag tror det här blir bra. Hasselnötsbrun valde jag. Ska strax tvätta ut toningen. Spännande :D
JUST NU:
Jag precis efter att jag klippt mig och gjort slingor för några månader sen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0