På jobbet

Fredag idag! :D Imorse var jag dum och försov mig men som tur var vaknade jag av mig själv 06:36 så jag flög upp ur sängen (det måste se väldigt roligt ut att se någon som flyger upp ur sängen så som man gör när man inser att man försovit sig :P) och gjorde mig iordning. Sprang ner till bussen (alltså denna vecka har jag fått springa det snabbaste jag kan hela vägen ner till bussen för att hinna och då är jag ändå vid hållplatsen några minuter efter att den ska gå, men som tur är kommer den lite sent varje dag). Dagen då bussen kommer i tid kommer jag att vara för sen dit jag ska...

Jag sitter på jobbet och slutar om 30 min. Nu ska jag till köket och äta kladdkaka som Anton bakat :D Efter jobbet ska jag till gymmet... själv. Hur ska detta gå? Kommer jag att överleva? Tveksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0