Jag har två fötter

Har inte satt min fot utanför dörren idag. Inte min andra fot heller. Visst säger man väl att man inte satt sin fot utanför dörren? Som att man inte hade två fötter :P
Jaja i alla fall, i morse sov jag länge. Min klocka i rummet som jag ser när jag vaknar står fortfarande på sommartid och det inser jag inte när jag vaknar och ser vad klockan är. Trodde att klockan var halv 3 och kom upp snabbt eftersom att jag inte ville sova bort precis hela dagen. Inlägget i morse var förresten tidsinställt. Det är lite coolt tycker jag, att blogg.se har ordnat den funktionen. Då kan man ju lura folk att man går upp jättetidigt, när man i själva verket är lat och fortfarande ligger i sängen :)
Morfar var här ett tag idag, åt middag med oss. Jag och mamma gjorde i ordning middagen och det tog sin tid. Klockan 19 skulle jag se reprisen av Top model men när klockan var 19:20 och jag insåg att det redan börjat, så såg jag att det inte var Top model på 3an. De måste ha gjort något fel. Hur som så är jag riktigt besviken! Haha. Jo men jag har faktiskt väntat på reprisen sen jag missade programmet i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0