Isglass

Igår blev det en fika i stan med Sandra och Christine. Sen följde vi Sandra till Centralen och sa hejdå för hon skulle ut och åka buss. C och jag köpte varsin isglass förresten - Twister. Den är alltid slut när jag vill ha den på sommaren så man får köpa på vintern istället ;)

Idag vaknade jag tidigt för att jag hade telefontid med farbror doktorn kl 8. När han inte hade ringt än 8:15 så trodde jag att jag skulle slippa prata med honom så jag somnade nästan om. Och bara för det ringde telefonen 8:18.

Sen tänkte jag att jag skulle vara duktig och vara vaken, öppnade dörren och släppte in Zelma så att hon inte skulle springa runt och skälla och sen började jag läsa en bok - Pojken i randin pyjamas. Lyckades faktiskt läsa ut den men jag hade en sovpaus runt 10, läsande är ju som jag antar att sömnpiller är :P

Boken var iallafall bra. Jag har alltid tyckt att det är väldigt intressant med förintelsen av någon anledning. Att det har hänt på riktigt, det är svårt att förstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0