Hemgång

Nu slutar jag, det har varit en bra dag på jobbet :) Innan jag går ska jag titta klart på Så mycket bättre, missade det förra veckan. Imorn ska jag kolla reprisen på det som går precis just nu.

Idag får jag skjuts hem! Älskar att få skjuts!! Alla som vill och har bil får gjärna sådär spontankomma och hämta mig :) Denna gång är det Malin som jag får åka med för vi ska hem till mig och riva hela haket, såklart! Ehmm lite kär i Petter för stunden...

På tal om Petter så minns jag så väl en storsamling i Älta skola i låg/mellanstadiet när hans låt Såklart var relativt ny. Ett band, säkert av killar som gick i sexan uppträdde med den och hela publiken var galen. EN GÅNG TILL skrek alla efteråt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0