Måndag 100510

Så var det måndag... igen. Var det inte måndag nyss kan man ju känna.

Imorse på bussen var inte världen på bra humör kände jag. Jag satt nästan precis bakom chauffören så jag hörde när han fick ett anrop från en annan buss. Precis när vi åkt förbi Nacka forum ringer bussen bakom till honom och säger, med världens bittraste ton: Jag tänkte där vid forum... Ja du låg ju i höger körfält när du skulle svänga vänster. Det är ju inte bra!

Min busschaufför svarar: Du får säga det där igen, tydligt (som om han inte hörde...). Det är tyst i andra luren och efter ett tag: Nehe. Strunta i det då.

Så alla människor, akta er för 422:ans busschaufför. Han är inte på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0