Lördag 100508

Jag sitter i vardagsrummet och har laddat upp en middagstallrik med fisksoppa, sånna där gröna blad som växer i en plastkruka och tomater. Till det blir det cola light och till efterrätt lite naturgodis. Köpte även honungsmelon och galiamelon när vi handlade förut så det blir dagens lördagsgodis. Kan bli en och annan kaka också för vi köpte bageriets bästa-kakor. Helt grymma! Kostade bara 10:- /st :D

Idag sov jag länge och sen har jag varit i sickla med mamma för att lämna tillbaka lite saker. Mamma köpte en vit tunika på VILA till mig och där såg jag även världens finaste sötaste klänning. Den var beige och över bröstet gick den över i rosa volanger, axelbandslös.

Nu ropar maten på mig så jag ska äta. Samtidigt tittar jag på Elefantprinsessan på barnkanalen. Haha. Finns faktiskt inget annat och det är faktiskt helt ok. Känns som en sån där typisk serie som sommarlovsmorgon sände förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0