Vill ni höra en rolig sak: Min data krashade precis :P

Ja en riktig krash tror jag man kan kalla det. När alla bilder helt plötsligt inte är några bilder.

Datorn bara: hejdå nu dör jag. Som tur var gick det att recovera den rätt snabbt och nu lyckas jag till och med vara på internet utan att installerna en massa läskiga saker. Men ja, alla bilder är borta, allt är borta förutom internet :P Tycker synd om Celli som hade alla sina bilder på den här datan. Jag har alla viktiga saker på min lite mer snälla dator (den gör allt elakt förutom att dö). Satte faktiskt i en cd för att datan sa att man kunde göra det för att få över saker på den innan allt raderades, men ja varför skulle det ha fungerat för. Saker som ska fungera, som har med datorer att göra, fungerar ju aldrig. Vem känner igen sig?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0