Olivolja

Jag sitter här och har ont i huvudet. Det händer inte ofta. Vet inte ens om jag har ont i huvudet, så sällan händer det. Imorse höll jag på att försova mig, en riktig bedrift när man börjar 15. Hade ju lite svårt att somna igår men inte trodde jag att jag skulle ha svårt att vakna när klockan ringde 10.

Hade väl egentligen inte bråttom. Har ju två bussar jag kan ta, en där jag är framme 40 min för tidigt och en som ska vara framme någon minut innan jag börjar. Hade kanske hunnit med den tidiga om jag hade varit effektiv men det orkade jag inte. Här på jobbet tycker de att det är okej att jag kommer ca 5 minuter sent men jag tycker det är lite jobbigt. Sjukt stressande det där när man sitter på bussen och känner hur man bara vill att bussen ska sluta åka så segt!

Det kanske hade blivit svårt ändå att hinna med den tidiga bussen imorse. Jag var nämligen tvungen att tvätta håret då jag hade i en halvliter olivolja i topparna innan jag la mig igår. Olivolja är bra för mycket, håret känns mjukare av det och att ha det på nagelbanden fungerar det med. Bättre än dyra oljor som inte är det mirakelmedel som priset utger det för att vara.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Klockan 10 åt jag lunch. punkt.

2010-03-18 @ 19:23:16
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0