Man kan ha tur utan fyrklöver

Fasen vilken tur jag haaaa-aa-a-r!

Hann precis med bussen! Ni ser ju när jag publicerade inlägget nedan... dålig planering att äta pizza 4 minuter innan bussen går.

När jag gick över vägen såg jag att det stod en buss där men jag är en sådan som inte tycker om att springa till bussen, speciellt inte när det finns folk runtom :P Det kanske inte ens var min buss, min buss är sällan i tid. Dessutom, om jag missar den så går inte världen under. Så jag gick lugnt mot hållplatsen, kom närmre och närmre... och bussen står kvar. När jag hade nått bakdelen av bussen och dörren där fram fortfarande stod öppen förstod jag att jag skulle hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0