Jobba 8-20.30

Jag försov mig imorse. Jag börjar 8 och jag vaknade halv 8. Fråga mig inte hur men jag lyckades vara här bara någon minut efter 8 och jag hann sminka mig, klä på mig och äta frukost. Och det tar minst 15 min att åka hit. Jag vet inte hur det gick till. Tack mamma som skjutsade mig <3

När jag kom hit stod det ganska snabbt klart att Carina var sjuk och inte kunde jobba kväll och Anton skulle fira sin mormor! Tack tack tack, jag får jobba 12 ½ timme. Jättekul. Jag vet att det blir ganska mycket pengar men jag bryr mig inte. Jag vill heeeeem! Igår blev jag ju väckt av jobbet för att de behövde någon så då jobbade jag 9 timmar. Vill bara komma hem tidigt och ta det lugnt. Inte behöva åka buss på kvällen, måste byta och ha mig, inte roligt :'(

Nu har vi en tyst minut för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0