Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta :P

Godmorgon!

Min morgon var riktigt tokigt virrig. Det börjar med att jag vaknar och tänker: Jaha jag råkade stänga av mobilalarmet i sömnen. Vilken tur att jag har den andra väckarklockan.

Jag somnar om och vaknar sedan och tittar på klockan.

HALV?! Halv 7?!

Fråga mig inte hur jag lyckas med ja jag tror att klockan är halv 7 och min buss går liksom 7. Jag sätter mig upp i sängen och börjar göra mig iordning.

Av någon mystisk anledning känner jag att jag har tid att titta på klockan igen och då ser jag att mobilklockan står på 05:30. Jag tittar på min andra klocka och den är också halv sex.

Jag tänker så det knakar och inser att det faktiskt inte har ringt någon klocka men jag är väldigt misstänksam och kan inte riktigt slappna av. Jag vet ju hur blind jag kan vara ibland. Tänk om klockan är så mycket att jag har bråttom. Vet inte hur många gånger jag tittade på klockorna, men till och med tv:n var 05:30 så då gav jag upp.

Kunde som sagt inte slappna av men jag lyckades somna om i några minuter tills det var dags att gå upp strax efter sex. Nu sitter jag här på jobbet och väntar på att någonting ska gå fel. För ja, inte känns det som att jag är normal idag.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jobbigt när klockor visar olika ;) haha

2010-03-17 @ 12:55:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0