Jag kan nog vara den första i världen som är immun mot förkylning

Vem har inte varit förkyld i vinter?

Jag tycker att alla går runt och är förkylda och är dem inte de nu så har de varit. Alla här på jobbet har varit förkylda verkar det som, hela min familj har varit och de flesta andra jag träffat har varit förkylda just då. Men jag, nej jag har inte varit förkyld. Känns verkligen inte som att jag kommer bli det heller. Låter lite som att jag är bitter över det men nej det är jag faktiskt inte :P

Har en liten teori om varför jag inte blivit förkyld än i vinter. I Sydafrika så hade jag ju världens förkylningar i säkert 2 månader. Innan den första helt hade gått över så fick jag en ännu värre förkylning och jag undrar faktiskt om det finns någon som har varit lika förkyld som jag var då! Överdriver inte. Efter det här så tror jag nästan att jag har blivit immun, vilket ska vara i princip omöjligt, men jag brukar köra på principen: ingenting är omöjligt.

Oftast brukar jag vara ganska bra på att bli just förkyld. Är jag sjuk är jag förkyld för alla andra sjukdomar verkar jag vara immun mot. Nu kanske jag aldrig mer blir sjuk alltså om min teori stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0