Idag är vi glada = Bra start på veckan :D

Hej gott folk :D

Det känns som att våren är påväg. Även om det var snöstorm igår så ligger inte snön kvar. Hade bara skinnjackan idag och det blev nästan för varmt.

I lördags skulle jag guida Malin på parkeringen och då sprang jag ner i bara leggins och en stor T-shirt. Jag frös inte! Tittade på termometern sen och då var det 9 grader, klockan 21!

Jaja, livet känns bra idag
•Jag börjar numera 14 när jag jobbar kväll och det passar grymt bra med min buss. Kommer helt perfekt i tid :D
•Hammarby vann SM-guld i bandy igår och pappas slutspelsskägg är borta! Han ser numera ut som en normal pappa. Ok, med skinnkläder skulle han vara tagen ut ett MC-gäng men det är tusen gånger bättre än att se ut som en lodis :) Som tur är har han aldrig skinn på sig.
•Imorgon börjar jag 12.30 och ons-fre jobbar jag dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0