Hundra frågor, inga svar

Im sooo hungry. Förklara: Hur kan man vara hungrigare efter att man har ätit?

Jag tror att jag får värmeslag. Jag har ingen som helst aning om hur det känns att ha feber, men man fryser väl iaf? Fast borde man inte känna sig varm också, om man kanske har bara lite feber :/

Nej jag ska inte bli sjuk. Det finns inte. Mina armar är förresten kalla fast från bröstkorgen och uppåt är det varmt.

Jag är inte förvånad om jag har hamnat i klimakteriet. Seriöst, jag håller på att bli gråhårig. Hittade ett kritvitt litet kort hårstrå i mitt hår häromdan. När jag frågade mamma om man brukar bli gråhårig närt man är 19 sa hon nej och tröstade mig med att jag ju är den i familjen som fått mörkare drag som tex farmor och morfar, och de är ju inte så gråhåriga. Men still, jag är orolig.

Nu ska jag invänta klockslaget 15, då går jag. Ha det fin fint! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0