GTA 4

Gårdagskvällen var lite deppig. Allt eftersom melodifestivalen gick så började jag heja på Salem till 100 % och när han inte vann så blev jag arg. Gillade ju egentligen Annas låt jättemycket också så jag vet inte varför jag hatade att hon vann så mycket :P Men Salem är ju i en klass för sig <3

Inatt sov jag 13 timmar. Hur jag lyckas med att sova till ett vet jag inte. Var väldigt trött igår när jag la mig, kanske förlorade all energi när jag var arg på melodifestivalen? :P Jaja. Nu på eftermiddagen har jag iallafall suttit inne och spelat GTA 4 en stund. Har fastnat på ett ställe som verkar omöjligt att klara av så jag tror att jag ska stänga av det nu.

Bjuder på en bild från när jag var liten. Tycker att den är söt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0