En ljusblå denimsak

Igår var jag in till stan en snabbis. Hade diabetesmöte på Sös kl 13 och jag var där en timma ungefär. När det var slut gick jag från Sös mot Slussen, längs Götgatan. Mysigt att gå faktiskt, om man bortser från allt slask överallt. Skulle behövt stövlar... Tittade in på Gina för att jag skulle köpa ett svart långt linne. Har redan ett men det väntar på att tvättas och jag orkar inte vänta så jag köpte ett till :P Behövs ju alltid och dessutom tycks de alltid försvinna. När jag kommer in på Gina möts jag av klänningar och jag dras genast till denna lilla ljusblå sak nedan. Nu bor den hos mig :) Hur ofta den får bo "på" mig återstår dock att se eftersom att jag nästan aldrig har klänning på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0