Dagens inköp

Efter jobbet var jag inne på Åhlens och köpte det här. En ansiktskräm och ansiktstvätt från Nivea. Tycker att den serien är bra. Hehe, det var längesen jag körde på nått annat. På bilden i mitten ser ni en dagkräm, den köpte jag inte idag, men gud vad jag letade. Hade utgått på Åhlens. Men... min mami hade lyckats få tag på den i Sickla så jag fick en. Det är en dagkräm med lite lite färg i. Känns väldigt tunn och lätt på huden, som om man bara har på sig en vanlig kräm. Köpte även en mousse (har verkligen ingenting här hos pappa). Skojar dem eller, ska det vara så svårt att hitta en mousse? Allt som fanns var ju spray och jag tyckte ändå att jag tittade noga på Åhlens och Kicks. Till slut såg jag den här på HM. Nu klarar jag mig nått år. Använder nämligen inte mycket mousse, tycker bara att det är skönt att ha i ibland om det känns som att håret inte riktigt samarbetar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0