Dagens hiss går till

Sara!

Anton och jag idiotförklarade oss själva skulle man kunna säga. Skulle öppna puppen på sånna här pumpspritflaskor men det gick ju inte. Seriöst så vet jag inte vad vi gjorde fel för vi vred på allt man kunde vrida på.

Så gick jag till Sara och hon bara vrider litegranna och så fungerar pumpen. Efter att ha rådfrågat henne så klarade även jag av det och nu känner jag mig riktigt duktig! Fast det var ju precis så Anton och jag hade vridit innan. Mystiskt.

Strax kommer mamma och hämtar mig. Jag har nått emot att åka buss hem från jobbet så när hon sa att hon skulle till Forum så sa jag direkt att hon kunde få komma och hämta mig. Egentligen vill jag inte visa mig för folk för jag ser riktigt skabbig ut idag. Mitt hår behöver verkligen tvättas. Ibland blir det så väldigt smutsigt bara på en natt. Tvättade det ju innan jag skulle sova i onsdags. Nu vet ni...

Hörs väll senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0