Sydafrika 2009! - Bilder påväg

Hej Jenny heter jag och jag är en duktig människa... För jag har börjat överföra bilder från Sydafrika till datorn. Började lite smått igårkväll med att ta några bilder på världens finaste barn till min lilla dator. Sen la jag upp dem på facebook.

Nu sitter jag vid pappas stora dator och håller på att överföra mina 900 bilder. Sen ska jag föra över de två usb-minnen jag har. Det är bilder från de andra 8 tjejerna! Väldigt många alltså. På de två usb-sakerna finns 4000 tror jag vi kom fram till.

Tänkte lite smått börja lägga upp bilder här i bloggen och allt hamnar alltså under kategorin Sydafrika 2009! :) Ni anar inte hur mycket jag saknar mina barn!!

Alla delar av resan ska jag försöka få med
♥Tiden i Kapstaden
- Barnhemmet
- Alla utflykter, som bla:
 - Cape of good hope Hike&Bike
 - Lions head
 - Hajdykning
 - Kåkstäder
 - Robben island
♥Alla platser vi var på och utflykter vi gjorde på resan mellan Kapstaden och Mtatha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0