Matrubrik

Ops, här var det dålig uppdatering. Aja. Sitter på jobbet och tänker på mat. Mmm...

När man börjar kl 15 blir det så fel med maten. Brukar sova till 11 och då går jag upp och äter frukost. Eftersom att bussen går halv 3 (ska göra men den är ju alltid minst 5 min sen!!) blir det aldrig tillfälle att ställa sig och göra lunch, man åt ju "precis" frukost.

Sen kommer man till jobbet, lite sent eftersom att bussen är dum, och lyckas jobba i några timmar (säg 2) innan man är helt galet hungrig. Har inte tillfälle att gå iväg och äta något förrän 19. Det är väldigt lugnt här på kvällarna så jag har inte mycket mer att göra än att tänka på hur hungrig jag är.

Försöker komma på saker jag kan göra för att slippa tänka på det där. Och det enda jag kommer på är att jag kan kolla recept. Halstrade pilgrimsmusslor med grön sparris och reducerad balsamico... Det lagade jag för någon vecka sen. Mmm...

Kan kanske gå och dricka mig mätt på vatten nu. Borde klara mig en timma på det.

Kommentarer
Postat av: M

Helt okej här ^^

2010-01-25 @ 19:55:44
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0